#
ul. Pokorna 2/8, 00-199 Warszawa (22) 255 82 82 kontakt@chirurgia-plastyczna.edu.pl

Utrata wagi: 3 rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę

Jeśli chodzi o utratę wagi, wybierając dietę lub program utraty wagi jest trudne. Zwłaszcza, gdy zaczniesz szukać online i znaleźć nieskończoną ilość różnych blogów i stron internetowych, wszyscy mistrzowie zupełnie inne podejście. Utrata wagi jest big-money biznes online, i istnieją tysiące blogów tam próbuje uchwycić swoją uwagę i służyć reklamy. Ale oferują one bardzo niewiele w sensie programu utraty wagi.

Często trudno jest zdecydować się na własną rękę, który program utraty wagi jest najlepszy dla Ciebie. Ale istnieją pewne kroki, które można podjąć, aby proces znacznie łatwiejsze i znacznie mniej mylące.

Przed rozważeniem utraty wagi, porozmawiaj z lekarzem

Jest to niezwykle ważne, aby porozmawiać z lekarzem utraty wagi lub osobistego lekarza przed wyborem naszego programu odchudzania. Lekarz może pomóc ocenić stan swojego zdrowia i określić program odchudzania, który będzie pracował dla Ciebie. Niektóre diety i programy odchudzania mogą nie działać dla Ciebie, jeśli bierzesz leki lub masz pewne warunki zdrowotne. Zaufaj swojemu lekarzowi, który doradzi Ci, co jest dla Ciebie najlepsze.

Omów z lekarzem dotychczasowe doświadczenia z dietami i programami odchudzającymi oraz to, jak one zadziałały w Twoim przypadku, a także daj mu znać, jeśli masz jakiś konkretny pomysł na to, czego chcesz spróbować.

Rozważ swoją sytuację osobistą

Oprócz historii zdrowia, kilka czynników należy rozważyć przy wyborze programu utraty wagi. Twoje osobiste potrzeby i preferencje odgrywają ogromną rolę w decyzji, jak również poziom aktywności i stylu życia.

  • Historia diety: Jeśli próbowałeś wcześniej diety i nie miałeś wiele szczęścia, poświęć czas na przegląd, dlaczego te diety nie działały dla Ciebie. Najważniejszą częścią tej historii jest bycie szczerym z samym sobą. Czy program nie zadziałał w twoim przypadku, czy też nie włożyłeś w niego wysiłku? Czy twój ostatni program wymagał od ciebie jedzenia określonego rodzaju żywności, która powodowała problemy z poziomem energii lub trawieniem? Wszystkie te informacje są ważne.
  • Budżet: W tym czy innym momencie, program diety będzie kosztować pieniądze. Twój budżet odgrywa ważną rolę w wyborze programu dietetycznego. Weź pod uwagę wydatki, takie jak członkostwo w siłowni, zakupy spożywcze, koszty programu, suplementy i czy możesz sobie na nie pozwolić jako część swojego planu.
  • Poziom aktywności: Aktywność i ćwiczenia również odgrywają znaczącą rolę w większości programów odchudzających. Decydując się na program, weź pod uwagę swój harmonogram i to, ile czasu masz do dyspozycji. Dodatkowo, dowiedz się, jak dobrze program działa dla kogoś z Twoim obecnym poziomem aktywności, w przypadku, gdy masz problemy z dostosowaniem.

Określ swoje krótko- i długoterminowe cele

Najważniejszą częścią określania programu odchudzania jest ustalenie realistycznych celów. Zarządzanie oczekiwaniami wcześnie może pomóc ustawić realistyczne cele krótkoterminowe i długoterminowe, które można realistycznie trafić. Wyznaczając realistyczne cele z pomocą lekarza lub specjalisty od odchudzania, możesz uniknąć wypalenia i zniechęcenia. Pamiętaj, że przybieranie na wadze nie dzieje się z dnia na dzień. W związku z tym, utrata wagi również wymaga czasu. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla każdego programu, który wybierzesz, jest ustalenie celów i ciężka praca, aby je osiągnąć.

#